Thailand - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van diana harinck - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van diana harinck - WaarBenJij.nu

Thailand

Blijf op de hoogte en volg diana

12 Oktober 2012 | Thailand, Chiang Rai

Sawadekah vanuit warm Thailand
Vanochtend zijn we vanuit Bangkok gevlogen naar Noord-Thailand. Dicht bij de grens met Birma en Laos.
Afgelopen woensdagochtend vroeg (nederlandse tijd dinsdagavond laat) zijn we aangekomen in Bangkok na een vlucht van 10 uur met enorm veel turbulentie en een enorme luchtzak met gillende vrouwen en een stewardess die gelijk wat paniekerig in het chinees over de intercom omriep. De volgende keer als ik weer een verre reis ga boeken wil dan iemand mij asjeblieft herinneren aan deze vlucht?? Elke keer als ik in zo'n kreng zit denk ik weer.....waarom doe ik mezelf dit aan?? maar ja als ik dan weer in het mooie Azie land ben ik de vlucht gelijk weer vergeten.
Woensdag alleen maar bezig geweest met acclimatiseren en de dag door zien te komen zonder te slapen. 's avonds heerlijk gegeten op een rondvaarboot. Gisteren was een superdag. 's ochtends eerst een wandeling gemaakt door China Town, wat je daar allemaal ziet...echt geweldig. 's middags was echt een topper. Met een gids ben ik gaan fietsen door bangkok. Het eerste stuk door het drukke verkeer in China Town, en dan nog links rijden ook. Daarna kwamen we in het Bangkok terecht waar je als toerist niet zo snel komt. Door smalle straatjes en steegjes reden we. Waardoor we soms vanaf de fiets rechtstreeks slaapkamers en woonkamers in konden kijken.Met een pontje zijn we de rivier overgestoken en naar een tempel gegaan waar alleen maar thaise toeristen komen met een mega boedha (dat was natuurlijk genieten voor mij) We hebben ongeveer 3 uur rondgefietst en het was echt een superervaring die ik niet had willen missen. 's avonds naar de avondmarkt geweest. Heel grappig want die zit midden in de rossebuurt. Aan de ene kant zie je dan een kraampje vol met gucci tassen en aan de andere kant is de bar waar de meisjes aan het paaldansen zijn. Nou ik geloof dat mijn tijd op internet er weer op zit. Ik ga snel afsluiten voordat ze het voor mij doen en ik dit hele verhaal voor niets heb zitten tikken.
groetjes
Diana

  • 12 Oktober 2012 - 13:17

    Peter:

    Hoi Diana,
    Gaaf om weer een reisverhaal van je te lezen! reizen blijft errug leuk! Ik heb al weer een paar reizen geboekt. Zie uit naar je volgende verslag. Nog heel veel plezier daar!!
    Groetjes,
    Peter


  • 12 Oktober 2012 - 13:37

    Willeke:

    Hi Diaan,

    Heerlijk verhaal. Hier stormt en regent het.
    Dus is zo'n vakantieverhaal heerlijk om te lezen.
    Heel veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes en veel liefs, Wil

  • 12 Oktober 2012 - 13:59

    Raymond:

    Heerlijk om weer al jouw belevenissen te kunnen lezen en mee te genieten. :-) Die fietstocht klinkt goed. Have fun and enjoy!!!

    Kuzz, Ray.

  • 12 Oktober 2012 - 14:24

    Marijke:

    Hey roomie, nou dat is wel toevallig, ik stuurde je net ook een berichtje of je hier op je profiel nog wat ging schrijven over Thailand.

    Wat leuk dat fietsen door Bangkok. Ben niet jaloers, ben echt niet jaloers.... hmm prpprpghhghg :-)

    Ik sluit me aan bij Willeke, het is takkeweer hier! Dus geniet van de warmte!

    Enjoy!!!
    xx Marijke

  • 12 Oktober 2012 - 16:39

    Marie-Anne:

    Hoi Diana,

    Leuk verhaal! Goed begin van je vakantie die luchtzak en gillende vrouwen hahaha... Maar zo te lezen is al het leed geleden en geniet je met volle teugen.

    Hier is de herfst echt begonnen. Tjonge wat een k*lereweer! ;) Geniet jij maar lekker van het zonnetje en een snuifje cultuur hier en daar!

    Groetjes,
    Marie-Anne x

  • 12 Oktober 2012 - 17:39

    Anouk:

    Hoi Diana,

    Leuk om zo met je mee te leven en op afstand mee te kunnen genieten.

    Groetjes Anouk

  • 12 Oktober 2012 - 18:02

    Adria:

    Hoi,

    Geweldig hé dat fietsen door Bangkok!!!
    Leuk om je verslag te lezen.
    Geniet ervan!!!

    Groetjes Adria

  • 12 Oktober 2012 - 22:13

    Marco:

    Hoi Diana,

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Geniet er van !!
    Karla vandaag aangekomen en tot haar grote verrassing lag er een kaart voor haar op de deurmat toen we thuis kwamen. Heel erg bedankt :-) Ze is erg moe, maar zegt dat ze je morgen een (bedank) berichtje stuurt
    Nog maals héél veel plezier.

    Groetjes,
    Marco.


  • 13 Oktober 2012 - 11:48

    Car Lee (broertje Van Bruce):

    Ni hao Diana,

    leuk verhaal, by the way. Geniet met volle teugen; ben heel erg benieuwd naar de fotookes en videokes. Ook naar het verblijf /paleis vd koning in Bangkok geweest?
    Ik ben net als Marijke ook helemaal niet jaloers @#$$%%^!!!
    Have fun en niet verdwalen

  • 13 Oktober 2012 - 15:08

    Loes:

    Leuk zo'n paniekerig Chinees sprekende stewardess, echt iets voor jou!! De fietstocht door Bangkok klinkt geweldig! Nog heel veel plezier!

  • 14 Oktober 2012 - 17:53

    Martijn:

    Hoi diana!

    heel veel plezier!! ik zit nu nog in chang mai, morgenmiddag (15/10) gaan ik richting hua hin. mijn reis zit er weer bijna op. ik hoop dat jij net zoveel plezier hebt als ik.

    groet martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Rai

LAOS CAMBODJA THAILAND

rondreis Laos Cambodja met standdagen Thailand

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2014

elephants World

01 November 2012

foto's

29 Oktober 2012

strand!

24 Oktober 2012

Cambodja

20 Oktober 2012

LAOS!!!!
diana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 19103

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 29 Maart 2014

vrijwilligerswerk elephants World

12 September 2013 - 12 September 2013

INDIA EN NEPAL

09 Oktober 2012 - 30 Oktober 2012

LAOS CAMBODJA THAILAND

07 Oktober 2012 - 07 Oktober 2012

rondreis Thailand/Laos/Cambodja

04 April 2010 - 24 April 2010

Hong Kong, Java en Bali

30 November -0001 - 30 November -0001

VIVA MEXICO

Landen bezocht: